… staat bij Therafit hoog in het vaandel!
Wij hebben dit op de volgende manieren gewaarborgd:
- Alle therapeuten zijn gediplomeerd en staan ingeschreven in het BIG-register of Kwaliteitsregister Paramedici.
- De praktijk is aangesloten bij het KNGF, NVMT en NVBF. Alle fysiotherapeuten staan daarom ingeschreven in dit kwaliteitsregister. Zij voldoen aan de scholingseis en nemen deel aan peer review groepen. De praktijk ondergaat en neemt deel aan de praktijkvisitatie én Therafit neemt deel aan de dataverzameling t.b.v. de Landelijke Database Fysiotherapie (LDF).
- Therafit neemt deel aan het doorlopende klanttevredenheidsonderzoek van QDNA.
- Therafit is PLUS-praktijk en heeft de afgelopen jaren meerdere plus- audits met succes doorlopen. Als PlusPraktijk leveren we een betere kwaliteit, zo sluit uw behandeling volledig aan op uw klacht, stellen wij een heldere en begrijpelijke behandelplan met u op, is uw elektronische patiëntendossier helemaal op orde en komt u in een veilige en hygiënische praktijkruimte.
- Therafit heeft een interne klachtenregeling. Wanneer deze niet volstaat, kan gebruik gemaakt worden van de klachtenregeling van KNGF, waar de klacht behandeld zal worden door een onafhankelijke klachtenconsulent.
- KNGF is een lerende organisatie. Kritische processen en verbeterpunten vanuit klanttevredenheidsonderzoek, incidenten en klachten worden continu geëvalueerd middels de PDCA cyclus.
- Therafit heeft aandacht voor uw privacy en gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens, zie ook ons privacyreglement.
- Therafit heeft geen wachtlijst.
Specialisaties
Om uw klacht zo goed mogelijk te kunnen behandelen heeft de praktijk verschillende deskundigheden en specialismen in huis. Tevens wordt nauw samengewerkt met andere (para-)medische disciplines en externe deskundigen. Alleen vanuit deze multidisciplinaire benadering kan de meest optimale zorg gegarandeerd worden.
Contact met uw huisarts of specialist
Communicatie en coördinatie rondom de zorg vinden wij belangrijk, daarom houden wij uw huisarts of specialist op de hoogte over het behandelverloop. Zij worden tijdens of na het behandeltraject schriftelijk en zo nodig telefonisch geïnformeerd over het verloop en de resultaten van de behandeling, tenzij u aangeeft dat u dit niet wilt.